Friday, November 24, 2017

Black Friday Ελλάδα

Μαύρη Παρασκευή πραγματικά.
Αγόρασα μια συσκευή στέρεο HIFI , MHF 300, πριν ένα μήνα Turbo X με υποδοχή USB για mp3 τραγούδια. Με το που βάζω το USB διαλύεται η υποδοχή. Το επιστρέφω και με ενημερώνουν σήμερα ότι έχει σπάσει η κάρτα λόγο υπερβολικής πίεσης – δεν ισχύει η εγγύηση, και κοστίζει 40 ευρώ να φτιαχτεί. Να σκεφτείτε ότι αγόρασα το προϊόν 50 ευρώ και μου ζητάνε 40 ευρώ για σέρβις. Έχω βάλει βγάλει άπειρα USB και ποτέ δεν έχω σπάσει υποδοχή.
Επίσης προχτές αγόρασα τηλέφωνο Turbo X, το PL1102, και όταν πήγα να βάλω τις μπαταρίες στη πίσω υποδοχή, λείπανε, αν έχετε το Θεό σας, οι κονέκτορες. Το πήγα πίσω και τσεκάραμε και τα άλλα τέτοια τηλέφωνα και σε όλα λείπανε οι κονέκτορες.
Στην χώρα μας η λέξη “Μαύρη Παρασκευή” πράγματι έχει νόημα.
Αλλά στην τελική ανάλυση είμαι χαρούμενος διότι έμαθα το μάθημα μου.

1 comment: